Volba spotřebitelů ocenění

Inovovaná řada Bella for Teens oceněna spotřebiteli!

Publikováno: 13. 6. 2025
Tiskové zprávy

Společnost TZMO Czech Republic s.r.o., přední světový výrobce a dodavatel zdravotnických, hygienických a kosmetických výrobků s více jak sedmdesátiletou tradicí, uspěl v rámci letošního marketingového programu Volba spotřebitelů 2025 v kategorii dámská hygiena s produktovou řadou Bella for Teens. 

Získané ocenění nám potvrdilo, že jsme se v inovacích vydali správnou cestou. Jsme hrdí, že naše inovace pomáhají žít kvalitnější a radostnější život další generaci dívek a žen,“ sdělil ředitel prodeje pro spotřebitelský trh Petr Dvořák.

Všechny výrobky z této řady byly vybrány jako nejlepší novinka na základě hlasování panelu 4 000 respondentů, který organizovala nezávislá výzkumná společnost NIQ (ACNielsen). Slavnostní vyhlášení a předání cen proběhlo 12. června v O2 universum v Praze.

Inovovaná řada Bella for Teens, která je vyvinutá přímo pro dívky a mladé ženy, získala nejen nový design obalu a produktu, ale také šetrnější provedení menstruačních a slipových vložek ve všech třech provedeních: Sensitive bez vůně, Relax a Energy s vůní. Tuto řadu doplnila nová velikost Night, tedy prodloužené noční vložky Night Sensitive a Night Energy pro ještě větší bezpečí a pohodlí během noci.

Novinkou jsou také tampony Bella for Teens ve třech velikostech Mini, Regular a Super, které pokrývají různě silnou menstruaci a umožňují dívkám a mladým ženám neomezené vodní a další sporty. Tampony mají bezpečností uchycení šňůrky, znemožňující vytržení a 8 odvodných kanálků pro ještě lepší absorpci. Jednotlivé tampony jsou díky easy twist obalu snadné k rozbalení.

Inovací prošel také intimní gel Bella for Teens, jehož design je přizpůsobený celé řadě. Oblast intimní hygieny dále doplnily populární intimní pěny ve variantě Sensitive bez vůně a Energy s vůní tropického ovoce. 

Díky této inovaci nabízíme kompletní řadu s jasnou komunikací a designem pro mladé ženy a dívky s inovovaným šetrnějším složením, která naplňuje potřeby cílové skupiny. 

Další aktuality z kategorie

  • Publikováno: 19. 6. 2024
    Tiskové zprávy
    Naše produkty byly zvoleny nejlepšími novinkami roku 2024

    „Jsme rádi, že spotřebitelé opět ocenili vysokou kvalitu našich produktů. Úspěch ve Volbě spotřebitelů 2024 je pro nás motivací pro další inovace našich výrobků. [...]

  • Publikováno: 7. 6. 2024
    Tiskové zprávy
    Druhá vlna promoakce cashback pro značky Bella a Bella Baby Happy

    Od 1. června do 31. července si můžete užívat další vlnu výhodných cashbacků při nákupu oblíbených značek Bella a Bella Baby Happy. Čím více [...]

  • Publikováno: 21. 5. 2024
    Tiskové zprávy
    Ohlédnutí za Seni Cupem 2024: Fotbalové nadšení bez hranic

    Slunečné počasí dokonale dokreslilo atmosféru turnaje, na kterém se jako už tradičně objevily velké fotbalové legendy a patroni akce Antonín Panenka, Ladislav Vízek a [...]